Укрзалізниця змінить графік руху низки поїздів через ремонтні роботи у Польщі
Про це повідомила у Фейсбуці пресслужба компанії, передає Укрінформ.
!Важлива інформація для пасажирів, що подорожуватимуть до Варшави та Любліна пересадковими поїздами Укрзалізниці. З 23 червня по 31 серпня поїзди №23 Київ — Хелм, №93/94 Харків — Хелм та №120 Хелм — Дніпро курсуватимуть до/з прикордонної станції Дорохуськ. Це пов’язано з проведенням ремонтних робіт на станції Хелм у Польщі", - йдеться в повідомленні.
Наголошується, що пасажири, які подорожуватимуть цими поїздами, проходитимуть прикордонно-митний контроль традиційним чином: у поїзді Укрзалізниці. Пересадка на польський поїзд до/з Варшави буде здійснюватися на станції Дорохуськ.
Так, двогрупний поїзд №93/23 Харків/Київ — Дорохуськ прибуватиме на станцію Дорохуськ о 06:45, після чого у поїзді буде проходити прикордонно-митний контроль до 08:15. Пересадковий поїзд до Варшави TLK 25150 вирушатиме з Дорохуська о 08:43 (Хелм 09:31 – 09:36) та прибуватиме на станцію Варшава Всходня о 12:31.
Двогрупний поїзд №120/94 Дорохуськ — Дніпро/Харків буде доступним для посадки на станції Дорохуськ до 11:00, після чого у поїзді розпочнеться проведення контрольних операцій. Пересадковий поїзд з Варшави IC 12100 прибуватиме у Дорохуськ о 09:57 (Хелм 09:34 – 09:40), відправлення з Варшави Центральної о 06:40, Варшави Всходньої о 06:49.
Польські залізничники допоможуть пасажирам здійснити пересадку з одного поїзда на інший.
В УЗ звертають увагу, що пересадка на станції Дорохуськ є вимушеним тимчасовим кроком, тож станція буде доступна лише для узгодженої пересадки між двома поїздами без можливості покинути станцію іншим видом транспорту. Натомість ця опція зберігається на станції Хелм, через яку проїжджатиме пересадковий польський поїзд.
Поїзди №19/20 Київ — Хелм, №119 Дніпро — Хелм, №24 Хелм — Київ курсуватимуть до станції Хелм без змін у розкладі руху.
Прямий поїзд №67/68 Київ — Варшава — Київ змін також не зазнає.
Як повідомлялося, АТ "Укрзалізниця" за проєктом Світового банку "Відновлення критично важливої логістичної інфраструктури та мережевого сполучення (RELINC)" та за допомогою фінансування Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) планує придбати до 80 сучасних потужних електровозів.