Шведи "навчили" лайтбокс кашляти на курців
Про це повідомляє "Популярна механіка".
"Кашляє, зрозуміло, не сам щит, а зображена на ньому людина. Тут немає ніякої магії: пристрій обладнаний звичайним детектором диму. Поки, щоправда, незрозуміло, чи реагує він на вихлопи автомобілів", - зазначається в публікації.
Ідея полягала в тому, щоб у новому році більше шведів, проходячи повз реклами, нагадували собі про шкоду куріння.
"Не буває занадто багато нагадувань про шкоду куріння. Поки в Швеції залишається хоча б один курець, ми будемо нагадувати суспільству про проблеми", - зазначила прес-секретар фірми, Екестам Полотно, додавши, що рекламний щит сприймали неоднозначно, але здебільшого позитивно.
Швеція — країна з рекордно низькою кількістю курців, і не востаннє це заслуга організацій, що невпинно нагадують людям про шкоду куріння.