Visa додасть "вібропідтвердження" операцій з картками
Про це Укрінформу повідомили в прес-службі Visa в Україні.
"Компанія Visa оголошує про запуск звукових, анімаційних та тактильних розпізнавальних елементів бренду. Вже скоро про успішне завершення транзакцій будуть повідомляти анімаційною картинкою, звуковим сигналом або короткою вібрацією. «Звук Visa» вперше можна буде почути з початком глобальної рекламної кампанії, присвяченої відкриттю Зимових Олімпійських ігор 2018 року в Пхенчхані", - зазначили в Visa.
Мета впровадження сенсорних елементів брендингу - надати споживачам додатковий рівень впевненості при проведенні операцій.
Компанія провела опитування серед споживачів у восьми країнах світу, з метою виявити, яким чином на них впливає використання сенсорних елементів.
За результатами досліджень 81% респондентів відзначили, що їхнє ставлення до торгово-сервісних підприємств, які використовують звукові сигнали або анімацію, більш позитивне, крім того, сенсорні елементи сприймається респондентами як ознака швидкості та зручності.
Як відомо, Visa - платіжна мережа, один зі світових лідерів у галузі цифрових платежів.