Apple знову стала найдорожчим брендом за версією Forbes
Укрінформ
Компанія Apple знову посіла першу сходинку в рейтингу найдорожчих брендів світу за версією журналу Forbes.
Про це повідомляється на сайті видання.
Як зазначається, вартість бренду у 2019 році становила 205,5 мільярда доларів. Це на 12% більше, ніж у 2018 році.
Apple лідирує в рейтингу вже дев'ятий раз поспіль.
На другому місці — Google, який коштує 167,7 мільярда доларів. Його вартість виросла на 27% в порівнянні з минулим роком.
В трійку лідерів ввійшла компанія Microsoft (125,3 млрд доларів - зростання 20%).
На четвертому та п’ятому місцях Amazon (97 млрд доларів) і Facebook (88,9 млн доларів).
У топ-10 також опинилися Coca-Cola (59,2 млрд доларів), Samsung (53,1 млрд доларів), Disney (52,3 млрд доларів), Toyota (44,6 млрд доларів) і McDonald's (43,8 млрд доларів).