SpaceX і канадський стартап планують запустити супутник для реклами в космосі

SpaceX і канадський стартап планують запустити супутник для реклами в космосі

Укрінформ
Компанія Ілона Маска SpaceX та канадський стартап Geometric Energy Corporation (GEC)  наступного року планують запустити у космос супутник для трансляції реклами.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє Daily Mail.

Як зазначається, GEC відправить супутник CubeSat із цифровим банером на одній з його сторін на ракеті Falcon 9.

Білборд розміром в один піксель буде зніматися супутником на селфі-палицю і транслюватися на сервісах Twitch і YouTube.

Читайте також: SpaceX встановила 29 двигунів на гігантську ракету Super Heavy

Очікується, що рекламодавці платитимуть за розміщення реклами криптовалютою, такою як Еthereum. Для розміщення рекламного банера будуть потрібні п'ять типів токенів, які відповідатимуть за координати, яскравість, колір і час розміщення.

Деталі дизайну поки не розголошуються, але передбачається, що дисплей буде схожий на відомі проєкти Reddit Place або Satoshi's Place, де користувачі могли опублікувати власний «малюнок» розміром у піксель, заплативши за його відображення на вебсайті.

Розробники рекламного супутника сподіваються, що ряд компаній захочуть розмістити в космосі свій логотип, наприклад Coca-Cola і Pepsi.

Читайте також: Уряд США відмовив Безосу в укладенні контракту з висадження на Місяць

GEC поки не повідомила, скільки коштуватиме покупка токенів, необхідних для реклами на орбітальному білборді і в яку суму обійдеться запуск CubeSat.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-