Facebook випустила «розумні» окуляри

Facebook випустила «розумні» окуляри

Фото, відео
Укрінформ
Facebook у співпраці з відомим брендом Ray-Ban випустили «розумні» окуляри Ray-Ban Stories.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє Reuters.

Власники таких окулярів зможуть слухати музику, приймати дзвінки, робити фотознімки та короткі відеоролики і ділитися ними через сервіси Facebook за допомогою допоміжного додатка.

Вартість лінійки «розумних» окулярів під назвою Ray-Ban Stories буде починатися з 299 доларів.

Гігант соціальних мереж Facebook більшу частину доходу отримує від реклами. Але також компанія вклала значні кошти в розробку обладнання віртуальної і доповненої реальності, такого як гарнітура Oculus VR, і працює над технологіями браслетів для підтримки окулярів доповненої реальності.

Читайте також: Українські розумні окуляри, які рахують калорійність їжі, отримали «золото» на виставці інновацій

За словами головного наукового співробітника Facebook, торік компанії залишалося п'ять-десять років до того, як вивести на ринок «справжні» окуляри AR, які накладатимуть віртуальні об'єкти на реальний світ.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-