Google і YouTube заборонять монетизацію контенту, що заперечує зміни клімату
Про це повідомляє Axios, передає Укрінформ.
Рекламодавцям та видавцям Google, а також авторам YouTube забороняється отримувати дохід від реклами завдяки контенту, що суперечить "усталеному науковому консенсусу щодо існування та причин зміни клімату".
"Це включає матеріали, в яких зміни клімату розглядаються як обман або шахрайство, а також твердження, які заперечують, що довгострокові тенденції засвідчують глобальне потепління і що викиди парникових газів або діяльність людини сприяють зміні клімату", - йдеться у заяві.
Водночас реклама та монетизація дозволятимуться на відео, пов'язаних з кліматом, такими як публічні дебати щодо кліматичної політики, наслідків зміни клімату та нові дослідження з цього питання.
Вважається, що це є одним із найагресивніших заходів компаній для боротьби з дезінформацією про зміну клімату.
У Google пояснюють це тим, що дедалі більше рекламодавців не хочуть, щоб реклама їхніх товарів з'являлася на відео з запереченням змін клімату.
Google почне впроваджувати нову політику наступного місяця.
Фото: Olly Curtis/Future via Getty Images