Кібератака на Київстар: компанія Veon втратила майже $100 мільйонів
Про це повідомляє Reuters, передає Укрінформ.
У телекомунікаційній групі Veon заявили, що орієнтовна втрата доходів пов'язана із заходами, яких Київстар вжив для компенсації клієнтам незручностей, спричинених перебоями в роботі.
Зазначається, що Київстар планує продовжити свої зусилля з виправлення ситуації та виплати компенсацій у найближчі місяці.
«Витрати або втрата доходу від будь-яких інших таких заходів поки є невизначеними і не можуть бути обґрунтовано оцінені на даний момент», - цитує видання заяву Veon.
Компанія заявила, що не очікує суттєвого фінансового впливу на свої консолідовані показники за рік, який закінчився 31 грудня 2023 року, і замість цього перенесе витрати на нинішній рік.
Як повідомляв Укрінформ, зранку 12 грудня оператор «Київстар» став мішенню потужної хакерської атаки, що призвела до технічного збою. Недоступними стали послуги зв`язку та доступу в інтернет.
У компанії запевнили, що персональні дані абонентів скомпрометовані не були. Також пообіцяли компенсацію абонентам, які не мали зв'язку або не могли скористатися сервісами оператора.
За фактом кібератаки на Київстар Служба безпеки України відкрила кримінальне провадження. Однією з версій слідства названа причетність російських спецслужб.
Пізніше Київстар заявив, що скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів та виділяє 100 млн грн для ЗСУ.