Девід Бекхем став амбасадором китайського інтернет-магазину AliExpress
Про це повідомляє Reuters, передає Укрінформ.
Таким кроком Alibaba Group сподівається збільшити глобальні продажі, оскільки темпи зростання внутрішньої електронної комерції в Китаї падають.
Міжнародний підрозділ компанії, AliExpress, є найшвидше зростаючим у структурі групи, доходи якого в першому кварталі зросли на 45% у порівнянні з тим же періодом минулого року.
Планується, що рекламна кампанія AliExpress із зображенням Бекхема проводитиметься разом із футбольним турніром УЄФА Євро-2024, спонсором якого китайський інтернет-магазин також виступає, та заохочуватиме споживачів отримувати більше з AliExpress.
Рішення Alibaba Group про рекламну кампанію з легендарним футболістом Бекхемом пов’язане з подібним кроком її конкурента в міжнародній електронній торгівлі Temu PDD Holdings, яка успішно провела подібну кампанію у США під час цьогорічного Суперкубка з американського футболу, пропонуючи споживачам «робити покупки як мільярдер».
За даними американської компанії мобільного аналізу Apptopia, кількість завантажень програми Temu після показу її реклами в день фінальної гри підскочила одразу на 34% порівняно з днем раніше, тому AliExpress також вирішив зосередитися на футбольних фанатах.
AliExpress наразі представлений на більш ніж 100 ринках і активно використовує свої конкурентні переваги, інвестуючи в глобальну логістику та пропонуючи п’ятиденні вікна доставки покупок на 11 ринків.
Як повідомляв Укрінформ, засновник найбільшої в Китаї компанії електронної комерції Alibaba Group та один із найвідоміших китайських підприємців Джек Ма розпочав новий бізнес, пов’язаний із продажем розфасованої їжі.