Непрофільний актив: Дунайське пароплавство продає морський флот
ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» ухвалило рішення про продаж шести суховантажних суден як непрофільних активів.
06 грудня 2024
ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» ухвалило рішення про продаж шести суховантажних суден як непрофільних активів.
23 вересня 2024
На австрійській верфі ÖSWAG завершені випробування модернізованого судна Дунайського пароплавства Kapitan Antypov, яке готове повернутися до порту Ізмаїл.
11 вересня 2024
Загальна вартість активів ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство», згідно з незалежним оцінюванням, становить понад 154 млн євро.
06 вересня 2024
Через падіння попиту на перевезення Дунаєм ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» поставило більшість флоту у відстій.
22 липня 2024
ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» для забезпечення завантаження державного флоту закликає Кабінет Міністрів запровадити знижку на залізничні перевезення агропродукції до порту Ізмаїл.
18 червня 2024
Міжнародна фінансова корпорація (IFC) проведе інвестиційний аналіз «Українського Дунайського пароплавства» перед початком фінансування програми відновлення флоту на суму 86 млн євро.
13 червня 2024
ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» і Міжнародна фінансова корпорація (IFC) підписали угоду щодо продовження співпраці.
20 квітня 2024
Спеціалізована антикорупційна прокуратура завершила слідство у справі стосовно шести осіб, котрі заволоділи 32 суднами, що належали ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство», переробили їх в 12 барж та незаконно привласнили.
09 квітня 2024
ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» і логістична компанія Rhenus Logistics розглядають перспективу розширення співробітництва з доставки вантажів на склади європейських клієнтів.
28 березня 2024
ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» завершило будівництво третьої баржі SLG і готове будувати до 10 одиниць суден щорічно.
18 березня 2024
Голова Верховної Ради Руслан Стефанчук прибув з робочим візитом до Австрії, де візьме участь у конференції спікерів Стратегії ЄС щодо Дунайського регіону.
14 березня 2024
У ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» буде обрано наглядову раду.
23 лютого 2024
Через порти Великої Одеси та Дунаю за майже 7 місяців експортували понад 30 млн т продукції українських аграріїв, що становить 93% від загального експорту.
22 лютого 2024
Українська компанія створила машину для розмінування, яка очищає 5000 кв. метрів за годину. Комітети Європарламенту підтримали допомогу на 50 млрд євро для України
19 лютого 2024
«Українське дунайське пароплавство» позбавилось старих радянських назв, перейменувавши 23 своїх судна.
16 лютого 2024
Українське Дунайське пароплавство провело консультації з перевізниками щодо формування перших баржевих контейнерних караванів на Середній та Верхній Дунай.
13 лютого 2024
Сенат США у фінальному голосуванні підтримав законопроєкт, який передбачає допомогу Україні, Ізраїлю і Тайваню у $95 мільярдів, $60 млрд з яких – для Києва
Українське Дунайське пароплавство побудувало вже другу великотоннажну SLG–баржу з використанням старих ліхтерних суден (малих сорокаметрових барж), а перша була спущена на воду в кінці минулого року.
09 лютого 2024
Національне антикорупційне бюро України оголосило у розшук колишніх депутатів Одеської облради від ОПЗЖ Віталія Саутьонкова та Віктора Баранського.
06 лютого 2024
Уряд включив ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» до переліку особливо важливих для економіки субʼєктів господарювання державного сектору для подальшого формування на підприємстві наглядової ради.
05 лютого 2024
ПрАТ «Українське дунайське пароплавство» готує до модернізації перше самохідне судно.
26 січня 2024
Правоохоронці повідомили про підозру двом колишнім депутатам Одеської облради, а також іншим чотирьом особам у заволодінні 32 барж ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» на 82 млн грн.
11 грудня 2023
У морському порту Констанца в Румунії у березні 2024 року планується запуск додаткової якірної стоянки для української агропродукції.
23 листопада 2023
Після ремонту у свій перший рейс готується вийти суховантаж «Вилково», який довготривалий час перебував у бербоут-чартері приватної компанії.
21 листопада 2023
Баржеві каравани ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (УДП) успішно виконали пілотні рейси за довгостроковими контрактами на перевезення української руди до Сербії та зерна з Угорщини до порту Констанца в Румунії на зворотному шляху.
14 листопада 2023
ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (УДП) відхилило пропозицію російської туристичної компанії передати їй у тайм-чартер пасажирський флот пароплавства.
07 листопада 2023
«Українське дунайське пароплавство» відновило повноцінну навігацію на Середньому Дунаї майже через місяць після обмеження через погодні умови.
22 вересня 2023
ПрАТ «Українське дунайське пароплавство» розпочинає пілотний проєкт із перевезення зерна із Нижнього Дунаю до порту Констанца (Румунія).
08 вересня 2023
ПрАТ «Українське дунайське пароплавство» сплатило за 8 місяців 2023 року 434,8 млн грн податків, що в 7 разів перевищує аналогічний показник минулого року.
06 вересня 2023
«Українське дунайське пароплавство» продовжує модернізацію власної бази обслуговування флоту і планує розпочати бункерування суден.
реклама