"Укрзалізниця" стабілізувала свій онлайн-сервіс із продажу квитків
Про це повідомляє прес-служба компанії.
"Наразі роботу онлайн-системи сервісу booking.uz.gov.ua стабілізовано. Клієнти, що здійснили оплату до 19 години (4 грудня - ред.), транзакції яких були підтверджені банком, починають одержувати свої квитки на вказані електронні скриньки. У разі непідтвердження трансакції банком, кошти повертаються на рахунки клієнтів", - зазначається у повідомленні.
В "Укрзалізниці" кажуть, що в разі, якщо заявлена операція залишилася без результату, клієнти сервісу booking.uz.gov.ua можуть звернутися з відповідною інформацією у встановленому порядку за телефоном: 044 591 19, електронною адресою: booking@uz.gov.ua або Skype: uz_booking.
Обмеження на кількість підключень до сайту booking.uz.gov.ua, які було тимчасово введено залізницею, буде знято після обробки всіх запитів від клієнтів, що не отримали підтвердження своїх операцій за період з 14-00 до 20-00.
За інформацією компанії, лише у період з 19 до 20 години 4 грудня через сервіс booking.uz.gov.ua успішно було придбано 18 тисяч квитків, тоді як у середньому за годину через онлайн-систему продається 2 тисячі квитків.
"Укрзалізниця" просить вибачення у пасажирів за тимчасові незручності, що виникли через значне навантаження на систему.
Як повідомляв Укрінформ, 4 грудня "Укрзалізниця" відкрила продаж квитків на поїзди, що відправляються після 20 грудня. У результаті навантаження на онлайн-систему продажу квитків booking.uz.gov.ua зросло у 6 разів. Спостерігалися випадки, коли після здійснення оплати клієнти не одержували підтвердження трансакції та надходження квитка на електронну пошту. Для гарантування здійснення операцій клієнтських платежів до стабілізації роботи системи фахівці "Укрзалізниці" наклали певні обмеження на кількість таких онлайн-операцій.
У компанії зазначають, що після реалізації усіх квитків на цілорічні поїзди, "Укрзалізниця"
розпочне призначення додаткових поїздів на період новорічних та різдвяних свят.