12 лабораторій для розвитку юних учених: у Пущі-Водиці створять міжнародний центр
Заклад передбачає спорудження 12 лабораторій для розвитку юних науковців, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"6,5 тис. вчителів долучені до цієї спільноти, яка зветься Мала академія наук. З упевненістю скажу, що саме МАНівці роблять сьогодні найбільший вплив у стартап-рух, який відбувається в Україні. Він підживлюється саме випускниками і учасниками Малої академії наук. Це центр науково-популярної творчості, це перспективне дослідження в галузі STEM-освіти, адже Мала академія наук - це єдиний центр, що підтримує STEM-освіту", - сказав на презентації проєкту будівництва Міжнародного центру дитячої наукової творчості міністр освіти та науки Сергій Шкарлет.
Центр створюється з ініціативи Малої академії наук та за підтримки уряду для проведення заходів країн-членів ЮНЕСКО.
Планується, що він стане головним майданчиком України для проведення всеукраїнських і міжнародних конкурсів та олімпіад, підготовки педагогів і молодих науковців.
«Тут будуть майданчики для творчості юних науковців, готель, а також на місці проводитимуть всеукраїнські та міжнародні конкурси та олімпіади, готуватимуть педагогів та молодих науковців», - зазначив президент Малої академії наук України та академік НАН України Станіслав Довгий.
За його словами, очікується, спорудження центру завершиться у 2023 році.
У створенні центру та його лабораторій беруть участь фахівці ЮНЕСКО, Міжнародного руху за науково-технологічне дозвілля, американської Національної лабораторії Аргон, Європейського центру ядерних досліджень, а також NASA. Наразі у Пущі Водиці реконструюють старий корпус літнього табору.
12 лабораторій природничих наук, технології, інженерії та математики розробляються в партнерстві з провідними міжнародними дослідницькими інституціями. Кожну з них будуть курувати вчені зі світовими іменами.
Окрім цього, Центр має стати осередком роботи з викладачами STEM-напряму, їхнього знайомства з актуальними педагогічними практиками, підходами до розвитку молодих науковців, опанування нових лабораторних та освітніх методик.