Україна та Литва презентують в ООН найкращі практики боротьби з дезінформацією
Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба МЗС.
"Провідні українські та литовські неурядові організації представлять власні креативні напрацювання, які в ігровій та пізнавальній формі дозволяють споживачам інформації більш ефективно протистояти впливу дезінформаційних наративів", - йдеться у повідомленні.
Зокрема, Україна презентує навчальну гру StopFake Bingo та Лабіринт медійної грамотності - мобільну конструкцію, що складається з тематичних кімнат, фотозон та інтерактивних зон.
Планується також виступ представників The Purpose - імплементаційного партнера ООН у проведенні кампанії The Verified, спрямованої на поширення об'єктивної інформації про пандемію COVID-19 та вакцинацію.
Як поінформували в МЗС, “ярмарок креативних ідей” відбуватиметься в межах Глобального тижня медіаграмотності, який відзначається в ООН 24-31 жовтня відповідно до схваленої цьогоріч резолюції Генеральної Асамблеї ООН, одним із співавторів якої є Україна.