В Україні стартувала перша інформаційна кампанія про основні європейські цінності
Як передає Укрінформ, про це повідомляє Державний комітет телебачення і радіомовлення (Держкомтелерадіо) у Фейсбуці.
"Сьогодні, 1 листопада, стартує перша інформаційно-роз'яснювальна кампанія в рамках концепції EUКраїна щодо основних європейських цінностей на виконання урядового плану заходів на 2021 рік з реалізації Стратегії комунікації у сфері європейської інтеграції на 2018-2021 роки", - йдеться у повідомленні.
Проєкт реалізує Держкомтелерадіо в партнерстві з Офісом віцепрем’єра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції і проєктом Європейського Союзу Association4U.
Згідно з процедурою тендерних закупівель через Prozorro, виконавцем виступає ФОП Штогрін А.О.
Як зазначається, мета кампанії - підвищити обізнаність українців про базові цінності Євросоюзу задля стимулювання поведінкових змін та соціальних трансформацій в українському суспільстві, зокрема, про повагу до людської гідності й прав людини, свободу, демократію, рівність, верховенство права.
Кампанія охопить шість південно-східних областей України - Одеська, Миколаївська, Херсонська, Харківська, а також підконтрольні території Донецької та Луганської областей.
У межах кампанії заплановане поширення інформаційно-роз'яснювальних матеріалів, зокрема, 6 телевізійних роликів на 11 національних телеканалах; 9 радіороликів на 4 національних радіостанціях; 6 відеороликів та 10 анімованих банерів у найпопулярніших месенджерах (Viber, Telegram, Facebook Messenger) і 10 сюжетів на 200 носіях зовнішньої реклами з геолокацією на шість південно-східних областей України; 1 cюжет внутрішньої реклами (друковані постери для розповсюдження серед державних і комунальних установ та громадських місць).
Очікується, що інформаційна кампанія охопить 10 мільйонів громадян України.
Всеукраїнську роз’яснювально-інформаційну кампанію EUkraina ініційовано 21 грудня 2020 року віцепрем'єр-міністром з питань європейської та євроатлантичної інтеграції за підтримки Представництва Європейського Союзу в Україні та проекту ЄС «Association4U».
Мета інформаційної кампанії – підвищити обізнаність щодо переваг євроінтеграції та продемонструвати європейські цінності на прикладах щоденного життя українців.
Більше про кампанію EUКраїна та про євроінтеграцію загалом можна дізнатися за посиланням.