В Україні стартувала перша інформаційна кампанія про основні європейські цінності

В Україні стартувала перша інформаційна кампанія про основні європейські цінності

Укрінформ
В Україні стартувала перша інформаційно-роз'яснювальна кампанія щодо основних європейських цінностей та їх значення для побудови успішної європейської держави.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє Державний комітет телебачення і радіомовлення (Держкомтелерадіо) у Фейсбуці. 

"Сьогодні, 1 листопада, стартує перша інформаційно-роз'яснювальна кампанія в рамках концепції EUКраїна щодо основних європейських цінностей на виконання урядового плану заходів на 2021 рік з реалізації Стратегії комунікації у сфері європейської інтеграції на 2018-2021 роки", - йдеться у повідомленні.

Проєкт реалізує Держкомтелерадіо в партнерстві з Офісом віцепрем’єра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції і проєктом Європейського Союзу Association4U.

Читайте також: Київ та три області - лідери з євроінтеграції

Згідно з процедурою тендерних закупівель через Prozorro, виконавцем виступає ФОП Штогрін А.О.

Як зазначається, мета кампанії - підвищити обізнаність українців про базові цінності Євросоюзу задля стимулювання поведінкових змін та соціальних трансформацій в українському суспільстві, зокрема, про повагу до людської гідності й прав людини, свободу, демократію, рівність, верховенство права.

Кампанія охопить шість південно-східних областей України - Одеська, Миколаївська, Херсонська, Харківська, а також підконтрольні території Донецької та Луганської областей.

У межах кампанії заплановане поширення інформаційно-роз'яснювальних матеріалів, зокрема, 6 телевізійних роликів на 11 національних телеканалах; 9 радіороликів на 4 національних радіостанціях; 6 відеороликів та 10 анімованих банерів у найпопулярніших месенджерах (Viber, Telegram, Facebook Messenger) і 10 сюжетів на 200 носіях зовнішньої реклами з геолокацією на шість південно-східних областей України; 1 cюжет внутрішньої реклами (друковані постери для розповсюдження серед державних і комунальних установ та громадських місць).

Читайте також: Євроінтеграцію підтримують 56% українців, вступ до НАТО – 51%

Очікується, що інформаційна кампанія охопить 10 мільйонів громадян України.

Всеукраїнську роз’яснювально-інформаційну кампанію EUkraina ініційовано 21 грудня 2020 року віцепрем'єр-міністром з питань європейської та євроатлантичної інтеграції за підтримки Представництва Європейського Союзу в Україні та проекту ЄС «Association4U».

Мета інформаційної кампанії – підвищити обізнаність щодо переваг євроінтеграції та продемонструвати європейські цінності на прикладах щоденного життя українців.

Більше про кампанію EUКраїна та про євроінтеграцію загалом можна дізнатися за посиланням. 

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-