Стартувала друга інформкампанія про переваги євроінтеграційного курсу України
Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба Держкомтелерадіо.
«Кампанія розрахована на жителів шести південно-східних областей України - Одеської, Миколаївської, Херсонської, Харківської, підконтрольних Україні територій Донецької та Луганської областей», - ідеться в повідомленні.
Зазначається, що в межах кампанії заплановано розміщення інформаційних матеріалів, а саме:
- 9 телевізійних роликів на 11 національних телеканалах;
- 9 відеороликів та 22 анімованих банери у найпопулярніших месенджерах України - Viber, Telegram, Facebook Messenger з геолокацією на шість південно-східних областей України;
- 22 сюжети на 200 носіях зовнішньої реклами у шести південно-східних областях України;
- 1 cюжет внутрішньої реклами.
Передбачається, що цією інформаційною кампанією буде охоплено до 10 мільйонів громадян.
Проєкт реалізує Держкомтелерадіо в партнерстві з Офісом віцепрем’єр-міністра України з питань європейської та євроатлантичної інтеграції і проектом Європейського Союзу Association4U.
За результатами тендерних закупівель через Prozorro виконавцем інформаційної кампанії визначена ГО «Київський пресклуб». Мета кампанії - на прикладах результатів впровадження реформ в межах виконання Угоди про асоціацію з ЄС підвищити обізнаність українців про можливості та перспективи, які відкриває євроінтеграція.
Більше про EUКраїна та про євроінтеграцію загалом можна дізнатися за посиланням.
Перша інформаційно-роз'яснювальна кампанія щодо основних європейських цінностей та їх значення для побудови успішної європейської держави стартувала в Україні 1 листопада.