Інформкампанія EUKраїна розповіла про євроінтеграцію та ЄС 15 мільйонам українців
Як передає Укрінформ, про це йдеться у повідомленні на Урядовому порталі.
“До початку кампанії EUKраїна рік тому майже 25% українців не пов’язували конкретні реформи із стратегічним курсом України на членство в ЄС. Тому великий акцент кампанії зроблено на розповіді про перші результати євроінтеграції, яких досягала вся країна з 2014 року”, - сказано у повідомленні.
За словами віцепрем’єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції Ольги Стефанішиної, “іншою важливою метою кампанії було посилити розуміння змісту цінностей Євросоюзу через приклади поведінки”.
“Дуже символічно, що саме в період кампанії ми відзначали День Гідності та Свободи, річницю обох українських революцій. Адже наші здобутки у трансформації країни стали можливими завдяки втіленню цінностей ЄС. На цьому шляху ми стаємо ще сильнішими і ще стійкішими під ударами щоденних російських гібридних атак”, – зазначила Стефанішина.
Зі свого боку, начальник управління з питань телебачення і радіомовлення, європейської та євроатлантичної інтеграції Держкомтелерадіо Олександр Ободович підкреслив, що “це третя державна комунікаційна кампанія з європейської інтеграції, до якої долучився Держкомтелерадіо з 2018 року. Всі вони присвячені різним аспектам євроінтеграції. Але результат завжди один - збереження позитивної динаміки підтримки українцями курсу на вступ до ЄС. Разом тим, ми інвестуємо у стимулювання поведінкових і ціннісних змін в українському суспільстві”.
Другий етап кампанії EUKраїна, який тривав з 1 по 30 листопада, включав зокрема 15 телевізійних роликів у ротації на 11 національних телеканалах, основні з яких ТРК Україна, Інтер.
Також 19 радіороликів транслювали 6 національних радіостанцій, основні з яких – Хіт FM, радіо Roks, Наше радіо, Радіо Мелодія.
32 сюжети були на 400 носіях зовнішньої реклами у шести південно-східних областях України.
15 відеороликів і 32 анімованих банери були доступні у найпопулярніших месенджерах України (Viber, Telegram, Facebook Messenger) з геолокацією на шість південно-східних областей України.
Постери про цінності ЄС та ключові досягнення євроінтеграції України з 2014 року розміщені у приміщеннях адміністративних будівель, зокрема Центрах надання адміністративних послуг.
Замовником виступив Державний комітет телебачення і радіомовлення у партнерстві з Офісом віцепрем’єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції. Виконавцями кампанії, за результатами двох тендерних закупівель через Prozorro, стали ГО “Київський прес-клуб” та ФОП Штогрін Алєся Олегівна. Кампанія проводилась в межах концепції EUKраїна, яку попередньо було розроблено проектом ЄС Association4U.
Парасолькову кампанію EUКраїна ініціювала 21 грудня 2020 року Стефанішина за підтримки Представництва Європейського Союзу в Україні та проекту ЄС Association4U.
Протягом її першого етапу з 21 грудня 2020 року і по 31 жовтня 2021 року вдалось продемонструвати секторальний і місцевий виміри євроінтеграції: до кампанії долучились 37 державних органів: 13 міністерств, 16 державних агентств та служб, 8 обласних державних адміністрацій. Охоплення першого етапу склало близько 11 мільйонів українців.
Як повідомляв Укрінформ, у листопаді в Україні в межах концепції EUКраїна стартувала друга інформаційна кампанія, що роз’яснює зв’язок між реформами, виконанням Угоди про асоціацію та позитивними змінами в житті громадян України.