Facebook придумав, як боротися з незаконною політичною агітацією
Власникам акаунтів, які підтримують або критикують певних кандидатів на американських виборах, звичайною поштою надішлють листівки з секретним кодом. Таким чином, Facebook сподівається з'ясувати, хто з пропагандистів знаходиться не на території США, а, наприклад, в Росії.
Механізм верифікації простий: якщо той, хто розмістив політичну рекламу знаходиться не в США і використовує фейковий акаунт із зазначеним у ньому фальшивою американською адресою, він не отримає код і не зможе розміщувати політичну рекламу в Facebook, повідомляє Verge з посиланням на Reuters.
Листівки з кодом надсилаються звичайною поштою будь-якому покупцеві політичної реклами в соцмережі. Вимога перевірки особи власника акаунта не поширюється на тих користувачів FB, які просто обговорюють у соцмережі політичні питання. Вказувати код за розміщення поста доведеться лише тим, хто агітує за або проти певного кандидата на виборах у США будь-якого рівня — від президентських до муніципальних. Нова система в масштабах всієї країни буде випробувана на майбутніх восени проміжних виборах у Конгрес.
Кейті Харбат визнала, що верифікація «не вирішить все», це всього лише один крок, який робить Facebook, щоб завадити іноземним громадянам втручатися у внутрішню політику США.
Рішення Facebook послідувало незабаром після того, як спецпрокурор Роберт Мюллер пред'явив звинувачення 13 громадянам Росії, ймовірно причетним до діяльності так званої «фабрики тролів». Її учасники під час президентських виборів 2016 року в США розміщували, в тому числі в FB, пости з критикою кандидата від демократів Хілларі Клінтон і закликами голосувати за республіканця Дональда Трампа.