Samsung тримає першість з продажу телевізорів вже 12 років поспіль
Світові поставки телевізорів за перше півріччя 2018 року склали 99 млн одиниць, повідомляє The Investor.
29% світового ринку телевізорів належить Samsung, за нею йде LG Electonics з 17,5%. У ІІ кварталі Samsung отримала 29,6% ринку, очолюючи його протягом 48 кварталів поспіль.
Samsung та LG укріпили свої позиції в сегментах QLED та OLED TV відповідно. Схоже, що їх стратегія зосередитись на преміальних продуктах, щоб впоратися із ростом китайських та відродженням японських компаній, окупилась.
Samsung просуває технологію дисплеїв на квантових точках в якості свого стандарту для телевізорів преміум-класу QLED, тоді як LG використовує технологію OLED (органічних світлодіодів). Обидві компанії стверджують, що саме їхній стандарт найпридатніший для відтворення контенту з високою розподільною здатністю.