Хакери викрали дані майже 400 тисяч клієнтів British Airways
Укрінформ
Особиста та фінансова інформація клієнтів авіакомпанії British Airways, які здійснювали бронювання у період з 21 серпня по 5 вересня, була викрадена у результаті просочення інформації.
Про це повідомляє АFР.
"Особиста та фінансова інформація клієнтів, які здійснили замовлення на нашому веб-сайті і в додатку, була скомпрометована", - йдеться у заяві авіакомпанії.
Просочення сталося між 21 серпня і 5 вересня, близько 380 000 платіжних карток було скомпрометовано. В авіакомпанії відзначили, що воно не торкнулося проїзних або паспортних даних.
Компанія радить усім, кого міг стосуватися цей інцидент, зв'язатися зі своїм банком для консультацій.
Що стосується компенсації, у British Airways повідомили, що компанія підтримуватиме контакт з клієнтами і оброблятиме всі запити в індивідуальному порядку.