Facebook зберігатиме на серверах політрекламу і дані про замовника сім років
Про це повідомляє AFP із посиланням на керівника відділу з питань глобальних комунікацій компанії та колишнього британського віце-прем'єр-міністра Ніка Клегга.
“Facebook представила у понеділок нові інструменти для боротьби проти політичного втручання у вибори Євросоюзу через інтернет і таким чином частково відповіла на зростаючий тиск щодо припинення дезінформації (в соцмережі — ред.)”, - йдеться у повідомленні.
Як повідомляє AFP, згідно з новими правилами щодо політичної реклами під час європейських виборів, які відбудуться з 23 по 26 травня, реклама повинна бути схвалена соцмережею, а також містити чіткий банер з назвою її замовника.
За словами Клегга, нові механізми будуть поширюватися, не тільки на рекламу для кандидатів або політичних партій, але й на заполітизовані питання у суспільстві, такі як імміграція.
Після виборів онлайн реклама, разом із даними про її замовника, зберігатиметься на серверах протягом семи років.
Як повідомив віце-президент компанії, нові механізми будуть доступні наприкінці березня і допоможуть “зробити політичну рекламу у Facebook більш прозорою”.
Зазначається, що на запровадження нових інструментів у боротьбі проти дезінформації компанія була змушена піти, після того як торік вона потрапила у низку скандалів, пов'язаних із витоком персональних даних та побоювань, що соцмережею можуть маніпулювати іноземні країни для досягнення власних політичних цілей.