Київстар запустив партнерський проект з Terrasoft
Послуга дозволяє інтегрувати історію мобільних дзвінків з віртуальної мобільної АТС напряму в систему управління взаємовідносин з клієнтами (CRM) від компанії Terrasoft, повідомили Укрінформу в прес-службі “Київстару”.
"Київстар запустив партнерський проект для середнього та великого бізнесу спільно з IT-компанією Terrasoft. Програмне забезпечення дозволяє обробляти, зберігати і аналізувати історію контактів з кожним своїм клієнтом. Абоненти Київстар, підключені до віртуальної мобільної АТС, можуть фіксувати і вести облік всіх своїх дзвінків відразу в системі управління взаємовідносин з клієнтами (CRM)”, - йдеться у повідомленні.
За інформацією оператора, такий автоматизований процес створений для того, щоб знизити витрати на організацію і підтримку бізнес процесів організації - від фіксації вхідного дзвінка в кол-центрі до аналізу навантаження на кожного менеджера.
Як зазначив директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку “Київстар” Євген Кражан, об`єднання IT-продуктів та телеком-послуг – це частина стратегії розвитку відносин з бізнес-клієнтами у “Київстар”. “Бути лідером на телеком-ринку означає кожен день удосконалювати існуючі продукти та створювати нові рішення для бізнесу спільно з надійними партнерами, такими як Terrasoft», - сказав він.
Очікується, що спеціально розроблений конектор Kyivstar vPBX Calls History for bpm'online дозволить поточним і потенційним клієнтам Київстар ідентифікувати абонента, який телефонує, і прив'язати записи дзвінка до існуючої картки в системі, створити журнал викликів в системі CRM, синхронізувати дзвінки та отримувати записи розмов з/на мобільні і фіксовані номери співробітників.
Customer Success Director Terrasoft Євген Горбачов, у свою чергу, зауважив, що співпраця з таким телеком-гігантом як Київстар - дуже важливий стратегічний крок для Terrasoft. “Ми створюємо продукти, які допомагають компаніям у всьому світі покращувати і прискорювати свої процеси. При цьому функціональні можливості bpm'online постійно розширюються завдяки партнерським рішенням”, - наголосив він.
Горбачов висловив переконання, що синергія IT- та телеком-інструментів дозволить компаніям вивести клієнтський сервіс на новий рівень і вдосконалювати його.
Фото з відкритих джерел