Стартап з українським "корінням" отримав $90 мільйонів інвестицій
Про це повідомляє TechCrunch.
«Grammarly… закрив раунд фандрейзінгу на суму 90 мільйонів доларів», - йдеться у повідомленні.
Інструментарій Grammarly із застосуванням штучного інтелекту адаптує стиль листа, залежно від того, кому він адресований. Щодня ним послуговуються вже 20 мільйонів людей.
Як зазначається, у 2017 році Grammarly зібрав 110 млн доларів. Нинішній інвестиційний раунд, як і попередній, провів General Catalyst.
Генеральний директор стартапу Бред Гувер підтвердив, що це фінансування «катапультує» вартість компанії до більш ніж 1 мільярда доларів. Grammarly може використовуватися в кількох браузерах через різні додатки, включаючи мобільні та Microsoft Office.
Зараз Grammarly працює за моделлю freemium (безкоштовна версія). На її базі пропонуються також продукти Grammarly Premium і Grammarly Business - гроші заробляються виключно передплатою на них. Програма доступна лише англійською мовою і тільки для письмових комунікацій. Поширювати її іншими мовами чи в аудіоформаті не планується.
Компанія зареєстрована в США (головний офіс розташований у Сан-Франциско), також діють представництва в Нью-Йорку та Києві.