Instagram почав маркувати підконтрольні державі ЗМІ
Як передає Укрінформ, про це повідомляє портал Engadget.
В соцмережі пояснили, що вважають підконтрольними державі ті ЗМІ, які частково або повністю перебувають під редакційними контролем уряду, і, додали, що для класифікації держЗМІ були розроблені критерії.
У Фейсбуці, що є власником Інстаграму, дали зрозуміти, що планують «впродовж наступних місяців» розпочати маркувати в Інстаграм й рекламу, яка поширюватиметься підконтрольними державі ЗМІ.
Зазначається, що маркування державних ЗМІ в Інстаграмі розпочалося не випадково, за декілька тижнів до президентських виборів у США. Видання припускає, що соцмережа намагається таким чином посилити боротьбу з поширенням дезінформації на власній платформі.
Як повідомляв Укрінформ, у червні соціальна мережа Фейсбук оголосила, що почне маркувати сторінки, пости та рекламу ЗМІ, контрольованих державою.