Сервіс захисту телефонів «Мобільна безпека» став більш функціональним - Київстар
Про це повідомили Укрінформу в пресслужбі оператора.
"«Мобільна безпека» – сервіс Radar та Київстар, який допомагає повернути втрачений ґаджет, став більш функціональним. Відтепер він дозволяє захистити не тільки смартфони, але й потурбуватися про близьких та рідних. Як і раніше з мобільним додатком для iOS та Android, у разі втрати телефона, власник може знайти його, або ж отримати компенсацію від 3500 до 7000 грн", - йдеться у повідомленні.
Зазначається, що з появою функції «Сімейний трекер» у мобільному додатку, «Мобільна безпека» з’явились такі можливості: відстежувати місцезнаходження смартфона чи близької людини в реальному часі та оперативно реагувати у випадку потенційної небезпеки; створювати різні групи користувачів (наприклад, «Діти», «Батьки»); відмічати на карті індивідуальні геозони, актуальні для кожної з груп (наприклад, для групи «Діти» - школа, дім, спортивна секція; для групи «Батьки» - ЖКГ, аптека, ринок); відмічати на карті «червоні» зони (наприклад, для групи «Діти»: озеро, покинуті будівлі; для групи «Батьки»: лікарня); отримувати сповіщення, якщо користувач зайшов чи вийшов зі створеної зони та керувати рівнями доступу для різних учасників.
У пресслужбі Київстар також розповіли, що мобільний додаток дозволяє віддалено блокувати телефон, видаляти особисті дані, в тому числі фото, включати сирену та вмикати через особистий web-кабінет або, подзвонивши на лінію підтримки 24/7, GPS-пошук. У разі втрати ґаджету, “Мобільна безпека” забезпечує сервіс повернення за винагороду та доставку кур'єром власнику втраченого гаджета.
«Лише за минулий рік завдяки сервісу власникам повернули більш ніж 1 тис. телефонів, компенсації за безповоротно втрачені пристрої склали близько 1 млн грн. За час роботи сервісу встановили мобільний додаток та скористалися послугою 160 тисяч абонентів»,- зазначається у повідомленні оператора.
За інформацією Київстар, сума компенсації в рамках послуги «Мобільна безпека» залежить від обраного тарифу «Захист» чи «Захист+». Вартість послуги з тарифом «Захист» становить 10,5 грн/тижд, а «Захист+» – 14 грн/тижд. Користувачі можуть також придбати річний захист для мобільного за 219 грн. Наприклад, користувачі тарифу «Захист», що мають девайси з операційною системою Android/iOS, отримуватимуть 3500 грн компенсації, а якщо користувач обрав тариф «Захист+», то одержить 7000 грн, в разі безнадійної втрати.
У Київстар зазначили, що втрата мобільного телефона небезпечна тим, що, крім самого пристрою до чужих рук можуть потрапити і персональні дані користувача, в тому числі і сім-карта, до якої прив’язані рахунки в фінансових установах. Тому абонентам рекомендовано дотримуватися обов’язкових правил кібергігієни: встановлювати надійний пароль на телефон та сім-картку; у випадку втрати телефона, щоб особисті дані не потрапили до чужинців, користувачі «Мобільної безпеки» можуть видалити інформацію з телефона дистанційно; ті, хто не користуються послугою, мають зателефонувати до мобільного оператора та заблокувати картку.
Щоб зловмисники не перевипустили сім-карту, її краще зареєструвати на паспорт або укласти контракт з телеком-оператором, додали в Київстар.
Фото з відкритих джерел
Ілюстрація: Київстар