Дослідження з’ясувало, чому YouTube пропонує небажаний контент
Про це йдеться на сайті Mozilla Foundation, передає Укрінформ.
Mozilla провела дослідження за допомогою RegretsReporter — розширення браузера з відкритим кодом. Люди добровільно передавали свої дані і надали дослідникам доступ до пулу збережених рекомендаційних даних YouTube.
Як з'ясувалося, люди з неангломовних країн частіше стикаються з образливим контентом у YouTube, а у рекомендаціях з’являються відео з мовою ненависті, жорстокістю та шахрайством.
Волонтери скаржилися модераторам платформи на відеоролики і через поширення паніки щодо коронавірусу, і через політичну дезінформацію, і через невідповідні «дитячі» мультфільми.
Понад 71 відсоток усіх відеозаписів, на які поскаржилися добровольці, були активно рекомендовані власним алгоритмом YouTube. Наразі майже 200 таких відеороликів були вилучені з платформи, серед них і декілька таких, які YouTube вважав порушниками власної політики. Ці відео мали загальну кількість переглядів 160 мільйонів, йдеться у звіті Mozilla.
«Наше дослідження підтверджує, що YouTube не лише розміщує, а й активно рекомендує відео, які порушують власну політику. Зараз ми також знаємо, що люди в неангломовних країнах, найімовірніше, зазнали найбільшої шкоди від алгоритму рекомендацій YouTube, який не контролюється», — зазначив старший менеджер з питань захисту інтересів Mozilla Бренді Геркінк.