Київстар запустив віддалений перехід на контракт
Про це повідомили Укрінформу в пресслужбі оператора.
«Абоненти передплати Київстар зможуть перейти на контрактну форму обслуговування віддалено – просто зателефонувавши в довідковий центр оператора за номером 466. Для цього достатньо назвати свої прізвище, ім’я та дату народження оператору довідкового центру для їх внесення в договір, а потім обрати тарифний план», - йдеться у повідомленні.
Далі, за інформацією Київстар, протягом 30 днів абоненти зможуть відвідати будь-який фірмовий магазин Київстар з паспортом та ІПН, щоб завершити підписання договору. Весь цей час вони зможуть користуватися основними послугами у своєму новому тарифі.
Зазначається, що спростити підключення контрактних тарифів вдалося завдяки оновленням IT-систем оператора на сучасне рішення від Ericsson. Серед переваг контрактної форми обслуговування, за яку її обирають клієнти, - вигідний пакет послуг з безлімітним мобільним інтернетом на календарний місяць, можливість користатися усіма послугами в цьому місяці, а сплачувати у наступному.
У компанії нагадали, що контрактні абоненти можуть мати на одному рахунку декілька номерів, що вигідно для оплати та управляння послугами всієї родини. Крім цього, у них вищий рівень захисту номеру та SIM-карти, адже всі операції з ними може здійснювати лише ідентифікований власник. Це особливо актуально, якщо до номера прив’язані онлайн-банкінг, профілі в соціальних мережах тощо.
За даними пресслужби, у Київстар більше 520 фірмових магазинів по всій Україні, де клієнти можуть завершити перехід на контракт, обрати інший вигідний тарифний план, розв'язувати сервісні питання або придбати сучасний 4G-смартфон й інші гаджети.
Фото з відкритих джерел
Ілюстрація: Київстар