Світові бренди відмовляються від реклами у Twitter через Маска

Світові бренди відмовляються від реклами у Twitter через Маска

Укрінформ
Більшість великих світових брендів призупинили розміщення своєї реклами у Twitter через хаотичний підхід нового власника соцмережі Ілона Маска до управління компанією.

Про це передає Укрінформ із посиланням на видання Financial Times.

Зазначається, що компанії поскаржилися на "вибірковий підхід Маска у контролі за контентом" та рішення про звільнення рекламників.

За даними видання, після масових звільнень у Twitter у агенцій не залишилося контактів із компанією Маска і вони майже не отримують від неї повідомлення. Інші поскаржилися, що рекламні системи погано працюють.

Читайте також: Маск оголосив «амністію» заблокованим акаунтам у Twitter

За словами одного із представників галузі, Маск спробував зателефонувати керівникам деяких брендів, щоб відчитати їх. В результаті інші вирішили скоротити свої витрати до мінімуму, щоб уникнути погіршення стосунків з Маском.

Читайте також: Маск натякнув на випуск власної моделі смартфона, але за однієї умови

За інформацією Media Matters, 50 зі 100 найбільших рекламодавців призупинили або оголосили про свій намір призупинити витрати відтоді, як соцмережу очолив Маск. Уточнюється, що на ці 50 рекламодавців припадало 317 млн ​​доларів із 5 млрд доларів доходу Twitter у 2021 році.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-