Компанії Meta заборонять таргетовану рекламу на всій території ЄС
Про це повідомляє Reuters, передає Укрінформ.
"27 жовтня EDPB прийняв термінове обов'язкове до виконання рішення накласти заборону на обробку персональних даних для таргетованої реклами... в усій Європейській економічній зоні", - йдеться у повідомленні.
Це означає, що регулятор даних в Ірландії, де розташована європейська штаб-квартира Meta, має накласти протягом двох тижнів постійну заборону на використання компанією такої реклами.
Починаючи з 7 серпня у Норвегії на Meta вже наклали кілька штрафів у розмірі 1 мільйона крон (90 000 доларів) за порушення конфіденційності користувачів шляхом використання їхніх даних, таких як місцеперебування або пошук в інтернеті, для реклами.
За словами керівника міжнародного відділу норвезького регулятора даних Datatilsynet Тобіаса Джудіна, тепер Meta загрожує набагато більший штраф.
"Оскільки тепер ідеться про постійну заборону, недотримання її на рівні ЄС/ЄЕЗ саме по собі буде порушенням GDPR (правил ЄС щодо захисту персональних даних - ред.), за яке можуть бути застосовані санкції у розмірі до 4% від світового обороту (компанії)", - сказав Джудін.
Datatilsynet у вересні заявив, що передав штраф до європейського регулятора, оскільки той діяв лише на території Норвегії.
Норвегія не є членом ЄС, але є частиною єдиного європейського ринку.
Як повідомляв Укрінформ, у Норвегії соціальним мережам Facebook та Instagram тимчасово заборонили відстежувати дії користувачів в інтернеті для таргетованої реклами.
У Meta заявили, що скоро компанія запропонує користувачам у Європі доступ до Фейсбуку й Інстаграму без реклами за передплатою.