У Vodafone пояснили труднощі в роботі застосунку
Про це повідомили кореспонденту Укрінформу в пресслужбі компанії.
"Так, дійсно, навантаження зросло відчутно, в деяких регіонах - до 30%. Мережа та послуги Vodafone працюють, складнощі з поповненням можуть виникати, якщо в терміналі поповнення використовуються картки іншого оператора, який наразі має складнощі в роботі мережі", - повідомили в пресслужбі компанії.
Там додали, що застосунок відчуває майже триразове навантаження через суттєве збільшення кількості користувачів сьогодні.
"Через велике навантаження на наші канали обслуговування сьогодні у деяких абонентів можуть виникати обмеження в доступі до застосунку My Vodafone. Наші фахівці вже працюють, щоб забезпечити стабільність роботи сервісів в цих умовах", - запевнили в компанії.
Як повідомлялося, вранці 12 грудня мережа зв’язку Київстару стала мішенню потужної хакерської атаки, що стала причиною технічного збою. У результаті тимчасово недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет.