Китайський автогігант BYD збудує в Угорщині свій перший європейський завод

Китайський автогігант BYD збудує в Угорщині свій перший європейський завод

Укрінформ
Найбільший у Китаї та один зі світових лідерів у виробництві електромобілів компанія BYD збудує в Угорщині свій перший європейський завод із виробництва електрокарів.

Як передає Укрінформ, про це компанія повідомила на своєму сайті.

Підприємство планують побудувати в місті Сегед на південному сході Угорщини, третьому за величиною в країні.

«Сучасний завод стане першим у своєму роді, побудованим китайською автомобільною компанією в Європі, і матиме передову лінію виробництва автомобілів», - зазначається в повідомленні.

Китайський автовиробник будуватиме підприємство поетапно і обіцяє створити тисячі місцевих робочих місць та стимулювати розвиток пов’язаних із автовиробництвом місцевих галузей економіки.

BYD має намір оснастити завод найпередовішими технологіями й максимально автоматизувати виробничі процеси.

У компанії зауважили, що в Угорщині вже працюють кілька європейських автовиробників преміум-класу, і це стало додатковим чинником на користь рішення збудувати підприємство саме в цій країні.

Бренд BYD досяг значного прогресу в продажу електромобілів у Європі. Наразі компанія має 230 автосалонів у 19 країнах і постачає на європейський ринок п’ять своїх нових моделей (Han, Tang, Atto 3, Seal та Dolphin) із сегментів авто C- та E-класу, серед яких хетчбеки, седани і позашляховики. Наступного року китайський автогігант планує випустити на європейський ринок три нові моделі.

«Керуючись глобальним баченням бренду «Охолодити Землю на 1°C», BYD прагне прискорити темпи просування нових легкових транспортних засобів на європейському ринку та поглибити свою стратегію глобалізації», - зазначили в компанії.

Як повідомлялося, Європейська комісія на початку жовтня ініціювала розслідування стосовно ймовірних незаконних субсидій китайським виробникам електромобілів з боку уряду КНР, що має на меті захистити європейських виробників електрокарів від потоку дешевих китайських авто.

Читайте також: Усього п’ять у світі: BMW представила ексклюзивний седан

У ході розслідування, що триватиме близько року, планується визначити, чи ланцюжки доданої вартості електромобілів у Китаї отримують вигоду від незаконного субсидування та чи це субсидування завдає або загрожує завдати економічної шкоди європейським виробникам електрокарів.

У разі підтвердження порушень, Єврокомісія може запровадити підвищені мита на імпортовані з Китаю електромобілі, аби захистити європейських виробників від недобросовісних конкурентів.

Як повідомляв Укрінформ, Volkswagen Group став останнім автовиробником, який оголосив, що прийме так званий Північноамериканський стандарт зарядки Tesla (NACS).

Фото: byd.com

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-