Amazon представив функцію помічника зі штучним інтелектом для шопінгу
Як передає Укрінформ, про це повідомляє CNBC.
Зазначається, що ця технологічна функція розроблена з метою допомогти користувачам знаходити та купувати продукти.
Покупці вводять запитання текстом або голосом в пошуку в мобільному додатку Amazon, і внизу екрана з’являється вікно чату.
Користувачі зможуть ставити запитання на зразок: «Яка різниця між кросівками для бігу на біговій доріжці і по дорозі?» або «Порівняйте крапельні та гейзерні кавоварки».
«Rufus суттєво допомагає клієнтам наскільки легко знаходити та відкривати для себе найкращі продукти для задоволення власних потреб», - заявили в Amazon.
У компанії додали, що ШІ-помічник використовує каталог продуктів Amazon, його інформаційну базу «відгуки клієнтів та запитання й відповіді», а також інформацію з Інтернету, щоб відповісти на запитання користувачів.
В Amazon заявили, що нині тестують цю функцію на невеликій групі користувачів у США, але компанія має намір розгорнути її по всій країні «найближчими тижнями».
Як повідомляв Укрінформ, у компанії Amazon заявили, що не фіналізуватимуть заплановане придбання iRobot - американської компанії, що спеціалізується на розробці, виробництві та продажу робототехніки.
Фото: Artur Widak / NurPhoto / Getty Images