Amazon представив функцію помічника зі штучним інтелектом для шопінгу

Amazon представив функцію помічника зі штучним інтелектом для шопінгу

Укрінформ
Американська компанія Amazon презентувала Rufus - помічника, який використовує генеративний штучний інтелект, щоб допомогти користувачам у пошуку продуктів.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє CNBC.

Зазначається, що ця технологічна функція розроблена з метою допомогти користувачам знаходити та купувати продукти.

Покупці вводять запитання текстом або голосом в пошуку в мобільному додатку Amazon, і внизу екрана з’являється вікно чату.

Користувачі зможуть ставити запитання на зразок: «Яка різниця між кросівками для бігу на біговій доріжці і по дорозі?» або «Порівняйте крапельні та гейзерні кавоварки».

«Rufus суттєво допомагає клієнтам наскільки легко знаходити та відкривати для себе найкращі продукти для задоволення власних потреб», - заявили в Amazon.

У компанії додали, що ШІ-помічник використовує каталог продуктів Amazon, його інформаційну базу «відгуки клієнтів та запитання й відповіді», а також інформацію з Інтернету, щоб відповісти на запитання користувачів.

Читайте також: Amazon інвестує у Японію ще $13,5 мільярда

В Amazon заявили, що нині тестують цю функцію на невеликій групі користувачів у США, але компанія має намір розгорнути її по всій країні «найближчими тижнями».

Як повідомляв Укрінформ, у компанії Amazon заявили, що не фіналізуватимуть заплановане придбання iRobot - американської компанії, що спеціалізується на розробці, виробництві та продажу робототехніки.

Фото: Artur Widak / NurPhoto / Getty Images

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-