Маск наступного тижня запускає аналог YouTube - ЗМІ
Про це Fortune повідомило джерело в компанії, передає Укрінформ.
Таким чином Маск прагне заохотити користувачів дивитися "довгі відео на великому екрані", щоб зробити X більш привабливим для блогерів і рекламодавців. Джерело в компанії додало, що Маск "налаштований конкурувати з YouTube".
Серед інших сервісів, з якими Маск хоче конкурувати, є платформа для прямих трансляцій Twitch, додаток для обміну зашифрованими повідомленнями Signal і соціальний медіа-форум Reddit.
У січні X оголосила, що "тепер вона є платформою, орієнтованою насамперед на відео", рекламуючи нову функцію, яка нагадує повноекранну нескінченну прокрутку TikTok.
Нещодавно соціальна мережа уклала угоду з колишнім ведучим CNN Доном Лемоном про нове шоу ексклюзивно на X, а колишній експерт Fox News Такер Карлсон часто публікує довгий відеоконтент на X.
Маск також закликав блогерів та інших творців контенту перенести свої відео на X, стверджуючи, що вони отримають вигоду від збільшених потоків доходів від реклами.
Колишній Twitter запускав телевізійні додатки щонайменше тричі, причому перші версії датуються 2010 роком на вже неіснуючій платформі Google TV і 2011 роком на платформі Smart Hub компанії Samsung для її телевізорів SmartTV. У 2016 році, після того, як Twitter уклав угоду вартістю 10 мільйонів доларів на трансляцію 10 ігор НФЛ, компанія запустила додатки для потокового відео для Amazon Fire TV, Apple TV та Xbox One.
Як повідомляв Укрінформ, соцмережа X оголосила про новий формат довгих дописів на платформі під назвою "Статті".