Безбар’єрність вважають новою цінністю суспільства 83% українців

Безбар’єрність вважають новою цінністю суспільства 83% українців

Опитування
Укрінформ
Безбар’єрність вважають новою цінністю для суспільства 83% українців. Йдеться не лише про фізичні перепони, а й про перешкоди в роботі, навчанні, дозвіллі, взагалі в повноцінному житті.

Як передає Укрінформ, про це свідчать дані опитування громадської думки, проведеного Центром соціальних змін та поведінкової економіки за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) і Експертної ради з комунікацій безбарʼєрності, які оприлюднила у Телеграмі дружина Президента Олена Зеленська.

«83% українців вважають безбар’єрність новою цінністю для суспільства. Йдеться, звісно, не лише про фізичні перепони, а й про перешкоди в роботі, навчанні, дозвіллі, взагалі в повноцінному житті. Українці кажуть: щоб створити справжню доступність і комфорт для всіх, слід зосередити увагу на зміні поведінки людей (так вважають 34% опитаних), створенні адаптованого середовища (32%) та забезпеченні доступності освіти й робочих місць (22%). При цьому 24% респондентів (на 14% більше, ніж перед російським вторгненням) уже долучаються до усунення бар’єрів», -зазначила Зеленська.

Тобто, за словами першої леді, наше суспільство не лише цінує безбар’єрність, а й готове діяти для її досягнення.

«Тепер уже завдання посадовців усіх рівнів і міністерств – не втратити цю небайдужість суспільства, а ще краще – примножити її. Для цього треба комунікувати з людьми, пояснювати свої дії та чути потреби», - додала Олена Зеленська.

Читайте також: Формувати культуру поваги до людей з інвалідністю потрібно інформаційними методами - Карандєєв

Як повідомляв Укрінформ, 2020 року Президент Володимир Зеленський підписав указ «Про забезпечення створення безбар’єрного простору в Україні», ухвалено Національну стратегію безбар'єрності, План заходів із подолання бар’єрів, з’явилася Рада безбар’єрності при Кабінеті міністрів.

На основі запропонованого дружиною Президента бачення безбар’єрного суспільства великі компанії-працедавці об’єднались у спільноту «Бізнес без бар’єрів»; із громадськими організаціями було розроблено електронний «Довідник безбар’єрності» – перший посібник із коректного спілкування. Реалізовано також кілька інфраструктурних проєктів, щоб безбар’єрними ставали простори в громадах і культурних закладах.

Фото ілюстративне

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-