Хакери зламали особисті дані дев'яти мільйонів клієнтів EasyJet
Про це повідомляє Sky News з посиланням на заяву британської авіакомпанії.
"Немає жодних доказів того, що будь-яка особиста інформація будь-якого характеру була використана, однак ... ми знаходимося на зв’язку з приблизно 9 мільйонами клієнтів, чиї дані про подорожі були розкриті, щоб повідомити їм про заходи захисту, які можуть мінімізувати будь-який ризик виникнення потенційного шахрайства… Ми шкодуємо, що це сталося, і ми хотіли б запевнити клієнтів, що ми дуже серйозно ставимося до безпеки їх інформації", - заявили в авіакомпанії.
Як зазначається, в ході кібератаки адреси електронних пошти та дані про подорожі дев'яти мільйонів людей були розкриті разом з даними кредитних карт більш ніж 2200 клієнтів.
За даними телеканалу, на даний момент авіакомпанія EasyJet бореться з низкою проблем, зокрема відновлення польотів в міру ослаблення пандемії коронавірусу.
Засновник і найбільший акціонер авіакомпанії, сім'я Стеліоса Хаджі-Іоанну, також прагне усунути з посади головного виконавчого директора Йохана Лундгрена і трьох інших членів ради директорів в ході голосування акціонерів, що відбудуться 22 травня.
У центрі скандалу - замовлення на нові літаки Airbus вартістю 4,5 млрд фунтів стерлінгів, який, на думку Стеліоса, повинен бути скасований.
Магнат хоче, щоб кошти були використані для допомоги компанії вийти з пандемічної кризи.
EasyJet звільнила тисячі співробітників і позичила 600 мільйонів фунтів стерлінгів в рамках підтримуваної урядом схеми фінансування.