Spotify збирає дані користувачів для показу реклами

Spotify збирає дані користувачів для показу реклами

Укрінформ
Сервіс Spotify запустив голосовий помічник під назвою «Hey, Spotify». Його використання необов’язкове, зібрані дані використовують для таргетованої реклами.

Про це повідомляє Укрінформ з посиланням на Engadget.

Компанія також зазначила, що асистент не записує все, що говорить користувач. Він починає фіксувати голосові дані лише тоді, коли ви вимовляєте слово або натискаєте кнопку для увімкнення, і зупиняється, коли обробка запиту завершена.

Spotify використовує дані не просто для підвищення голосової функціональності, а для надання таргетованих оголошень. Spotify додав, що під час роботи додатка ділиться деякою інформацією з хмарними сховищами та іншими партнерами.

Критики Access Now стурбовані нещодавно виданим патентом з розпізнавання мовлення Spotify. Винахід дозволить додатку виявляти такі деталі, як вік, стать, акцент і навіть емоційний стан користувача. Це лише патент, але видання виявило занепокоєння, що Spotify може використовувати голосовий асистент не просто, щоб увімкнути вам улюблені пісні.

Читайте також: Spotify дозволить працювати з дому й після пандемії

Як повідомлялося, Spotify - інтернет-сервіс потокового аудіо (стримінговий сервіс), що дозволяє легально й безкоштовно слухати музичні композиції. Надає послуги легального онлайнового стримінгу аудіозаписів основних світових і незалежних лейблів, включаючи BBC, Sony, EMI, Warner Music Group та Universal. Запущений у жовтні 2008 року шведським стартапом Spotify AB.

При цьому Spotify є першим стримінговим сервісом, який дає змогу прослуховувати музику онлайн, не завантажуючи її на пристрій. Сервіс доступний на ринках 92 країн, зокрема й в Україні.

Фото: Jakub Porzycki/NurPhoto via Getty Images

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-